środa, 25 stycznia 2017

tu inwestuje 14.03.2017

           Witam, mój profil rodziny to 2+2, ja z małżonką pracujemy na pełnych etatach, co nie zmienia faktu nadal nie stać nas na godne życie, w związku z powyższym zacząłem szukać dodatkowej formy zarobku. Czyli zebrałem (pożyczka 1% w pracy itd...) tyci gotówki na inwestycje pasywne na stronach on-line. Na początku czytałem jaki portal w jaki sposób zarabia czy to maklerzy, czy inwestycje w nieruchomości itd. Powiem krótko wszystkie z tych stron to na 99% wałki pytanie brzmi ile czasu będą wypłacalne.                                   
            Postanowiłem zaryzykować własne pieniądze no i powiem uczciwie, że raczej się udało, w tej chwili inwestuje pieniądze już tylko zarobione na portalach, nie te z banku.
Inwestuje w kilka portali nie 1 czy 2 spytacie czemu?
           Odpowiedź jest prosta jeśli 1, czy 2, czy nawet 3 portale nagle znikną reszta inwestycji wyciągnie mnie i tak do przodu, a na pewno na 0. Zależy ile macie bezpiecznych pieniędzy do zainwestowania (możliwego stracenia tak, aby mimo tego przeżyć). Ja jak napisałem inwestuje w tej chwili około 100-300 EU czy USD na każdy portal o średnim zysku na miesiąc około 23-55%.
W tabelce będę umieszczał adresy portali oraz bieżące informacje czy płacą, jakieś opóźnienia etc. OBECNIE NIGDZIE NIE INVESTUJE CZEKAM PO SWIETACH ZACZNE ZNOW;)